Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Μπουκαλάκι εσύ; Νερό Καματερού εμείς.

 

Το είδαμε και αυτό. Δείτε μετά το 2ο λεπτό του βίντεο.

Στην κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν μετά τις επαφές τους, ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπ. Νετανιάχου έβγαλε από την τσέπη του και παρουσίασε στον Μητσοτάκουλα ένα εισπνεόμενο φάρμακο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού που παρασκευάζεται στη χώρα του και βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τελικά σύντροφοι οι εβραίοι θα μας σώσουν και εσείς το παίζετε αντισημήτες

Ανώνυμος είπε...

Μας τα ζάλισαν... με τα εμβόλια και τελικά παραδέχτηκαν ότι υπάρχουν φάρμακα που καταπολεμούν τα συμπτώματα του κορονοιού. Και γιατί να κάνω ντε και καλά εμβόλιο, το οποίο δεν είναι απλό εμβόλιο αλλά MRNA για τον κορονοιό, όταν αυτός στην πραγματικότητα είναι μια μορφή πιο επιθετικής πνευμονίας και λοίμωξης του αναπνευστικού. Και γιατί θα πρέπει να εμβολιάζομαι ντε και καλά κάθε χρόνο; Εγώ από παιδί ήξερα ότι έκανες ένα απλό εμβόλιο και ήσουν προστατευμένος για χρόνια, αν όχι για πάντα. Τώρα με το MRNA, τι άλλαξε; Σε λίγο θα μου πούνε να κάνω και update στον εαυτό μου γιατί κάθε τόσο προκύπτουν και νέες μεταλλάξεις και ότι ξέρουμε μέχρι σήμερα μεταβάλλεται διαρκώς. Τελικά οι επιστήμονες ειδικά της ομάδας του Τσιόρδα ή δεν ξέρουν την τύφλα τους ή το ποιο πιθανό μας δουλεύουν στεγνά και οργανωμένα, διότι κάθε μέρα λένε και αλλά. Τόση σταθερότητα ποια σε επιστημονική τεκμηρίωση να αλλάζουν γνώμη κάθε μέρα! Το μόνο σίγουρο είναι που σου ζητάνε να κάνεις οπωσδήποτε εμβόλιο ακόμα και αν δεν καταλαβαίνουν ούτε αυτοί τι σου λένε. Στις ΗΠΑ ο Ντόναλντ Τραμπ κατέβασε την τιμή αυτόν των φαρμάκων που καταπολεμούν την επιδημία και βγήκε ο Τζό Μπαίντεν ο κοιμισμένος και ξανά ανέβασε την τιμή των φαρμάκων αυτών, επίτηδες, για να κάνει λόγω κόστους ποιο ελκυστικά τα εμβόλια κατά της επιδημίας στις ΗΠΑ. Τα εμβόλια της επιδημίας τα οποία έχουν στείλει πολύ κόσμο απευθείας στο στην εντατική και μετά στο τάφο. Συμπέρασμα, φάρμακο και πάλι φάρμακο, είναι ότι ποιο ασφαλές υπάρχει αυτή τι στιγμή.
ΤΟ RNA βρίσκεται εκτός της κυτταρικής μεμβράνης του κυττάρου και αυτοί με τα εμβόλιο MRNA το κάνουν να εισβάλλει στο πυρήνα του κυττάρου με δυνατότητα να μεταβάλλει ακόμα και το DNA. Ποιος σας είπε ότι θέλω να μου μεταβάλλουν το DNA μου καθιστώντας με μετάνθρωπο; Το MRNA τρυπάει την κυτταρική μεμβράνη και καθιστά το κύτταρο ποιο ευάλωτο σε επιθέσεις από άλλους ιούς παρόμοιου τύπου; Και ποιος σας είπε ότι εγώ θέλω να γίνω ποιο ευάλωτος οργανισμός; Αν είναι να γίνω χειρότερα από ότι ήμουν πριν γιατί να προτιμήσω να κάνω το εμβόλιό τους; Και αν έχω επιπλοκές που θα βρω το δίκιο μου; Πουθενά, διότι κάνεις δεν θα αναλάβει να με αποζημιώσει για τις βλάβες που θα υποστώ στον οργανισμό μου. Και το χειρότερο, ακόμα και αν τελικά βρισκόταν ένας τρόπος να με αποζημιώσουν χρηματικά, τι να το κάνω όταν θα έχω καταστρέψει την υγεία μου μια για πάντα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...