Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Ας τον «βιδώσει» κάποιος «τεχνίτης».





«Ανθρωποκυνηγητό» ετοιμάζουν στην Κύπρο για τον 84χρονο Τουρκοκύπριο που παραδέχθηκε σε τηλεοπτική εκπομπή πως εκτελούσε Ελληνοκύπριους το 1974 με συνοπτικές διαδικασίες.

Η συγκεκριμένη συνέντευξη δόθηκε πριν από ένα χρόνο, αλλά κανείς δεν είχε ασχοληθεί. Η μαρτυρία του για εκτελέσεις Ελληνοκυπρίων αιχμαλώτων το 1974 στη Μεσαωρία δείχνει δολοφονικά ένστικτα..

Ο 84χρονος καυχιόταν πως ήταν αυτός που συνόδευσε τον τουρκικό στρατό ως τη «μύτη» της Καρπασίας, την ίδια ώρα που χωρίς ίχνος μετάνοιας είπε πως όταν είδε πολλούς Ελληνοκύπριους αιχμαλώτους, πρόθεσή του ήταν να τους «καθαρίσει» όλους.

Απαντώντας σε ερώτηση, είπε πως δεν αισθανόταν καμία μετάνοια, ενώ όπως αποκάλυψε του «άνοιγε η όρεξη» του, καθώς τα διηγείται.

Ο 84χρονος Τουρκοκύπριος, πρώην μέλος της ΤΜΤ (της τρομοκρατικής οργάνωσης των Τούρκων στην Κύπρο που είχε φτιαχτεί από το 1957) , εξομολογείται την δράση του το 1974 ως αξιωματικός στην περιοχή της Μεσαριά.
Κατά την διάρκεια της συνέντευξης του στην εκπομπή, ο Τουρκοκύπριος φέρεται να καυχιέται για το πως σκότωνε τους Ελληνοκύπριους αιχμαλώτους.  
Ο 84χρονος Τουρκοκύπριος φέρεται να δήλωσε ότι: «Εγώ «κανόνιζα» τους αιχμάλωτους γκιαούρηδες που τους έφερναν εκεί.»

«Πρόθεση μου ήταν να τους καθαρίσω όλους», λέει χαρακτηριστικά.  

Ο δημοσιογράφος που του παίρνει συνέντευξη, έκπληκτος τον ρωτά:

«Όταν σκότωνες άοπλους ανυπεράσπιστους αθώους ανθρώπους, πως το έκανες αυτό βλέποντας τους στα μάτια;»
 «Το να σκοτώνω ήταν η τέχνη μου. Όταν ήρθε ο στρατός στο χωριό μας τους συνόδεψα ως την μύτη της Καρπασίας. Ήμουν πολύ χαρούμενος.» φέρεται να δηλώνει ο Τουρκοκύπριος.

Σοκαριστική φέρεται να είναι και η συνέχεια των δηλώσεων του 84χρονου.  
«Όταν πλησίασα στην μύτη είδα πως εκεί καθόταν πολλοί Ελληνοκύπριοι αιχμάλωτοι. Πρόθεση μου ήταν να τους καθαρίσω όλους. Κάποιοι που το κατάλαβαν αυτό, ενημέρωσαν τον αξιωματικό τους. Τούρκος αξιωματικός μου είπε πως «Εάν απομακρυνθείς από δίπλα μου θα σε πυροβολήσω». Αναγκαστικά έμεινα δίπλα του. Καιγόμουν που μου ξέφυγαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...