Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Όλη η λίστα με τα επαγγέλματα που εντάσσονται στα μέτρα στήριξης


Στη δημοσιότητα έδωσε το υπουργείο Οικονομικών τη λίστα με τους κλάδους που πλήττονται από την εξάπλωση της πανδημίας και θα έχουν δικαίωμα να ενταχθούν άμεσα στα μέτρα στήριξης που ανακοινώθηκαν.
Το υπουργείο διευκρινίζει ότι «οι ιδιωτικές επιχειρήσεις που έχουν Κύριο ΚΑΔ έναν από τους κατωτέρω εντάσσονται στα μέτρα στήριξης. Σε περίπτωση τετραψήφιου ΚΑΔ, συμπεριλαμβάνονται όλες οι υποκατηγορίες εξαψήφιων και οκταψήφιων. Σε περίπτωση εξαψήφιου, συμπεριλαμβάνονται όλες οι κατηγορίες οκταψήφιων. 
Σημειώνεται ότι αυτή η λίστα είναι δυναμική και θα μεταβάλλεται με τις ανάλογες Υπουργικές Αποφάσεις κατά την εξέλιξη της κρίσης.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πηγε ο γαμπρος μου να παρει να φυτευσει ντοματιες και διαφορα αλλα ζαρζαβατικα και πηρε τα αρχιδια μου. ΚΛΕΙΣΤΟΙ ΟΛΟΙ!
Του λεω, θυμασαι τι σας ελεγα; ΦΟΡΤΩΣΤΕ! ΓΕΛΟΥΣΑΤΕ!
Δωσε μου σπορους να φυτευσω μου λεει, εγω δεν πρεπει να τους γραψω τωρα δυο φορες στα αρχιδια μου;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...