Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Τα αποτελέσματα του κοροϊδοιού




 «Ο κ. Χαρδαλιάς και οι υπόλοιποι έχουν τα παιδιά τους στο σπίτι, εγώ δεν το έχω» καταγγέλλει η μητέρα που δεν μπορεί να πάει στο μνήμα του παιδιού της καθώς είναι κλειστά τα νεκροταφεία
Μια μητέρα από την Πάτρα ξεσπά, καθώς τα μέτρα της απαγόρευσης της κυκλοφορίας, έχουν επιβάλει συνάμα την απαγόρευση της επίσκεψης στα νεκροταφεία, την ίδια στιγμή που η ίδια έχει χάσει το παιδί της σε τροχαίο σε ηλικία μόλις 17 ετών και δεν μπορεί να πάει στο κοιμητήριο για να ανάψει ένα κερί στη μνήμη του παιδιού της.
«Είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση. Εχω ένα φαναράκι του παιδιού μου και θέλω να το πάω σήμερα. Θα το πάω, θα βρω τρόπο.
Δεν γίνεται να βάζουμε κανόνες όπως θέλουμε και να μην κατανοούμε ορισμένα πράγματα. Μου απαγορεύουν να πάω στο παιδί μου στο νεκροταφείο, εγώ θα μπω, θα πηδήξω από τα κάγκελα κι ας με γράψει όποιος θέλει. Θα κολλήσουμε κορονοϊό στο νεκροταφείο; Θα έχει κόσμο; Θα σας στείλω φωτογραφίες από τη Βενιζέλου κι από το νότιο πάρκο. Με ενοχλεί ότι υπάρχουν χώροι που μετακινούνται τόσοι άνθρωποι και πήγαν και κλείσαν το νεκροταφείο. Αυτή είναι η λύση…» κατέληξε η κυρία Γλυκερία Λύτρα που έκανε τηλεφωνική παρέμβαση στο Open TV.

Η επομένη μέρα θα έρθει και τα πολιτικά παιχνίδια που παίζει με την φωτιά του  Χαρδαλιά ο πρωθυπουργός τα βρει μπροστά του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...