ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 3 ώρες



1 σχόλιο:
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ ΝΑ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
Δημοσίευση σχολίου