Αυτό απ το Ηρώδειο Παρασκευή βράδυ, αλλά σε γάμο πάνω από
50 άτομα έχουμε θέμα, κουραστήκαμε να το λέμε ότι τα μέτρα αυτά είναι άδικα για
πολλούς κλάδους, αλλά όσο είμαστε μaλάκες και δεν μιλάμε άλλο τόσο θα τα
ανεχόμαστε όλα....... με τις υγείες μας λοιπόν, όλα καλά!!!!
ΕΕ: Αποφασίζουν για την εισαγωγή του ψηφιακό ευρώ! – Γιατί αποτελεί πλήγμα
για την οικονομική ελευθερία των πολιτών.
-
Ο σκοπός είναι η σταδιακή κατάργηση των μετρητών και των ανώνυμων
συναλλαγών που συνεπάγεται πειριορισμό των ατομικών ελευθεριών.
Μια από τις πιο κρίσιμ...
Πριν από 1 ώρα



2 σχόλια:
ΤΙΔ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΟΥ ΤΑΛΜΟΥΔΙΚΟΥ ΧΑΖΑΡΙΚΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ , ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ;;;;;;
Μην το βλέπουμε τελείως αρνητικά. Ίσως ενός είδους διαμαρτυρίας ήταν και αυτό. Δεν μπορούν να επιβάλουν πρόστιμα όταν είμαστε πολλοί μαζί. Όπως δεν επέβαλαν και στις πορείες που έγιναν σήμερα.
Δημοσίευση σχολίου