Εγώ λέω να πάμε τους ανεμβολίαστους στη Σπιναλόγκα και να τους κρατήσουμε εκεί μέχρι να τελειώσει η πανδημία. Δεν είναι καλή ιδέα να την προτείνω στην Επιτροπάρα;
μπολιασμενος θαρθω παλι στην παλια μας γειτονεια να σου παιξω μπουζουκακι κι ομορφη διπλοπενια μολις πιανω το μπουζουκι τα δαχτυλα μου ειναι νεκρα παω να σου τραγουδησω μα μου ερχεται ζαλαδα και πεφτω στου δρομου τα νερα
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε... Εγω παλι ψηφιζω Ιονιο, μακραν... Δεν εχω παει αλλα απο ο,τι μου εχουν πει και απο οσα εχω δει απο βιντεο και φωτογραφιες ειναι μαγευτικα.
NEA μυστηριώδη βίντεο UFO από το FBI...
-
Στη δημοσιότητα δόθηκε η τρίτη δέσμη αποχαρακτηρισμένων αρχείων για UFO/UAP
από την κυβέρνηση Τραμπ, με δεκάδες νέα έγγραφα, φωτογραφίες και βίντεο που
αφ...
Φωνάρα
-
Buda sahnede hamını açanlar modasına katılmış .!
Ne cesaret var ya .! 🤔
Artık hamında damında bi kıymeti kalmadı ya.! pic.twitter.com/fNEl9mwTO1
— 𝙢𝙪...
Aλληλούια
-
Τ.Γκουριώτης σε Π.Παναγιωτόπουλο: «10 οικογένειες μοιράστηκαν τα 40 δισ. €
του Ταμείου Ανάκαμψης»!
Προκαλούν με την Ψήφο των Αποδήμων: Απευθείας...
Πάνε για να συμφωνήσουν οτι διαφωνούν.
-
Η πραγματικότητα είναι η εξής... το Ιράν είχε προσέλθει καλόπιστα στο
παρελθόν σε διάλογο με τις ΗΠΑ και εξαπατήθηκαν ή εν συνεχεία
δολοφονήθηκαν... δεν...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-03/08/2022 : ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ!!!
-
Από 03/08/2022, η ροή των ειδήσεων μεταφέρθηκε στην ιστοσελίδα μας
*https://www.kinima-ypervasi.gr/roi-eidiseon/*
στο κουμπί "ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ" !!!
*Για να δι...
Τα σούπερ παιχνίδια του Σαββατοκύριακου!
-
Η ομάδα του Γιάννη Αντετοκούνμπο έκανε τη μεγαλύτερη ανατροπή στο φετινό
ΝΒΑ και μια απο τις μεγαλύτερες των 10 ετών. Εχανε με 26 πόντους διαφορά
στο β ημί...
5 σχόλια:
Εγώ λέω να πάμε τους ανεμβολίαστους στη Σπιναλόγκα και να τους κρατήσουμε εκεί μέχρι να τελειώσει η πανδημία. Δεν είναι καλή ιδέα να την προτείνω στην Επιτροπάρα;
Και γιατι να παμε στη Σπιναλογκα και να μη μας στειλουν στην Ροδο, ετσι και αλλοιως αδεια ειναι.
Εγω παλι ψηφιζω Ιονιο, μακραν...
μπολιασμενος θαρθω παλι στην παλια μας γειτονεια να σου παιξω μπουζουκακι κι ομορφη διπλοπενια μολις πιανω το μπουζουκι τα δαχτυλα μου ειναι νεκρα παω να σου τραγουδησω μα μου ερχεται ζαλαδα και πεφτω στου δρομου τα νερα
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Εγω παλι ψηφιζω Ιονιο, μακραν...
Δεν εχω παει αλλα απο ο,τι μου εχουν πει και απο οσα εχω δει απο βιντεο και φωτογραφιες ειναι μαγευτικα.
Δημοσίευση σχολίου