Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Από τυχάρπαστους, τι θα ακούσεις.

Μητσοτάκης: “Οι ανεμβολίαστοι είναι αρνητές και τζαμπατζήδες.


Πάλι από την Βρετανία έρχεται ηαποκαλυπτική στατιστική και αφορά την κατάσταση στην Βρετανία, από την αρχή της“πανδημίας” ως την Κυριακή 27 Ιουνίου.


ΜΕΛΕΤΗ: Ένα 11χρονο παιδί είναι 251 φορές πιο πιθανό να πεθάνει από το εμβόλιο παρά από Covid. Η θνησιμότητα εμβολίου είναι 200 φορές μεγαλύτερη από αυτή του Covid19 στους 12-17 ετών. Το 76% των 12-17 ετών που έχουν παρενέργειες αυτές είναι σοβαρές!

 

Καθηγήτρια ΜΙΤ: «Θα έχουμε επιδημία νευροεκφυλιστικών ασθενειών τα επόμενα χρόνια από τα εμβόλια mRNA»

 

Η ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΕΚΥΨΕ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΜΑΣ ΑΝΑΤΙΝΑΖΟΥΝ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ. “ΖΗΤΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΝΑ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ” – ΙΣΧΥΡΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΑΠΟ ΠΟΥΤΙΝ – ΛΑΒΡΟΦ

 

ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤ'ΟΙΚΟΝ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

 

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ!

 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ λέω να πάμε τους ανεμβολίαστους στη Σπιναλόγκα και να τους κρατήσουμε εκεί μέχρι να τελειώσει η πανδημία. Δεν είναι καλή ιδέα να την προτείνω στην Επιτροπάρα;

Ανώνυμος είπε...

Και γιατι να παμε στη Σπιναλογκα και να μη μας στειλουν στην Ροδο, ετσι και αλλοιως αδεια ειναι.

Ανώνυμος είπε...

Εγω παλι ψηφιζω Ιονιο, μακραν...

Ανώνυμος είπε...

μπολιασμενος θαρθω παλι στην παλια μας γειτονεια να σου παιξω μπουζουκακι κι ομορφη διπλοπενια μολις πιανω το μπουζουκι τα δαχτυλα μου ειναι νεκρα παω να σου τραγουδησω μα μου ερχεται ζαλαδα και πεφτω στου δρομου τα νερα

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Εγω παλι ψηφιζω Ιονιο, μακραν...
Δεν εχω παει αλλα απο ο,τι μου εχουν πει και απο οσα εχω δει απο βιντεο και φωτογραφιες ειναι μαγευτικα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...