Αν η κυβέρνηση είναι ανίκανη να έχει ανοιχτούς τους δρόμους έξω απο την Βουλή στην κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας της χώρας…φανταστείτε τι έγινε στα Εθνικά Οδικά Δίκτυα. 10 ώρες χωρίς ρεύμα στο κέντρο της πρωτεύουσας και συνεχίζουμε.Έχουν περάσει άχρηστοι&άχρηστοι αλλά σαν αυτούς δεν έχουμε ξαναδεί.Οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση χρειάστηκε να διαχειριστούν τα έκαναν πουτάνα,χωρίς την παραμικρή παραίτηση
Αλλάζει ο σχολικός «χάρτης»! Ποια σχολεία κλείνουν, ποια συγχωνεύονται και
πού ανοίγουν νέες μονάδες...
-
Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και
Εκπαίδευσης, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό για την αναβάθμιση
της εκπαίδευσης,...
Πριν από 46 δευτερόλεπτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου