Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Ο…σβούρας, η…γυριστρούλα.



Διαχωρίζει τη θέση του από τους ΑΝΕΛ όσον αφορά στο Σκοπιανό ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος.
«Η διαφοροποίησή μου για τη συμφωνία των Πρεσπών είναι καίριο θέμα, είναι πολύ κεντρική διαφωνία. Εξαιτίας του θέματος αυτού, κάπου αισθάνομαι λίγο έξω από το κόμμα. Δεν έχω καμία επαφή, δεν πολυμιλάμε, στις υποχρεώσεις μου βέβαια είμαι τυπικός. Αισθάνομαι λίγο "παγωμένα», κάπου έχω «παγώσει», δήλωσε στο Focus Fm ερωτηθείς αν παραμένει στο κόμμα.
Διαφωνώ με αυτό που είπε ο κ. Καμμένος, ότι θα ρίξει την κυβέρνηση» . Να σας πω πάντως, ότι εγώ τον Πάνο Καμμένο τον σέβομαι, έχει συγκρουστεί μετωπικά με τη διαπλοκή και δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί του. Ερωτηθείς, αν είναι πιο κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ απάντησε: «Ακούω αυτά που λέγονται και γράφονται, αλλά δεν έχω μιλήσει ποτέ με κανέναν από τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν υπάρχει καμία συμφωνία παρασκηνίου. Συμφωνίες παρασκηνίου δεν έκανα και δεν πρόκειται να κάνω. Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα είχε δηλώσει στον Realfm 97,8 ότι η Συμφωνία των Πρεσπών έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια και τόνισε ότι διαφωνεί στο συγκεκριμένο θέμα με τον Καμμένο, τον οποίο όμως ευχαρίστησε που τον έχει τιμήσει ορίζοντάς τον τόσο κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο όσο και γραμματέα της ΚΟ των ΑΝΕΛ.
"Δεν έχω μάθει να υποκρίνομαι. Δεν έχω αλλάξει γνώμη και είμαι σταθερός από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή. Για το Σκοπιανό έχω μια άλλη άποψη", τόνισε μεταξύ άλλων.

Μόνο στο Κ.Κ.Ε δεν έχει πάει …ακόμα. Έχει περάσει λόγω σταθερότητας, σχεδόν από όλο το πολιτικό φάσμα. Αν τελικά αποχωρήσει από τους ΑΝΕΛ και προσχωρήσει στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ θα κατέχει και ένα νέο ρεκόρ. Θα έχει κατορθώσει να κατέβει στις εκλογές με 4 διαφορετικά κόμματα! ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ , ΑΝΕΛ ,και τώρα ΣΥΡΙΖΑ. Λειτουργεί όπως ορισμένοι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές, τους αποκαλούμενους γυρολόγους, που σε κάθε μεταγραφική περίοδο γυρνούν από ομάδα σε ομάδα, εξασφαλίζοντας ετήσια εισοδήματα, μέχρι να κλείσουν την καριέρα τους.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εισαι φαουλ ξεχασες το κομμα του Δημαρα το Αρμα πολιτων. Απο εκει ξεκινησε ο "με πονο καρδιας σας μιλαω"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...