Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Τελικά στην ΜΑRFIN ….τα θύματα…. αυτοπυρπολήθηκαν .



Αθώοι κρίθηκαν από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο οι δυο κατηγορούμενοι Σίψας και Αντρέεβ για την φονική επίθεση στο υποκατάστημα της Marfin στην οδό Σταδίου, τον Μάιο του 2010, όπου βρήκαν τραγικό θάνατο τρεις υπάλληλοι της τράπεζας.
Υιοθετώντας την εισαγγελική πρόταση, το Δικαστήριο ομόφωνα αποφάσισε την αθώωση του Θ. Σ. κατηγορούμενου για την επίθεση στη Marfin και τον Π.Α. ο οποίος κατηγορείτο για την εμπρηστική επίθεση, χωρίς θύματα, στο βιβλιοπωλείο «ΙΑΝΟΣ».
Η εισαγγελική πρόταση
Η εισαγγελέας της έδρας, νωρίτερα, είχε προτείνει την απαλλαγή και των δυο κατηγορουμένων. Η εισαγγελική λειτουργός στην εισήγηση της επεσήμανε πως ο κατηγορούμενος Π.Α. δεν ήταν εκείνη την ημέρα μεταξύ των διαδηλωτών. «Αδιαμφισβήτητα δεν ήταν στην πορεία», είπε χαρακτηριστικά, ενώ αναφερόμενη στον κατηγορούμενο Θ. Σ. υπογράμμισε πως από την ακροαματική διαδικασία δεν προέκυψαν αρκετά στοιχεία σε βάρος του ώστε να κριθεί ένοχος.
«Ο Σ. ήταν στην πορεία, το περιέγραψε και ο ίδιος. Όμως, δεν υπάρχουν σοβαρές και ικανές αποδείξεις για να οδηγήσουν στην ενοχή του», τόνισε η εισαγγελέας και πρότεινε την απαλλαγή και των δύο κατηγορουμένων.
Οι απολογίες
Στις απολογίες τους οι δυο κατηγορούμενοι αρνήθηκαν οποιαδήποτε εμπλοκή τους στη υπόθεση και εξέφρασαν για μια ακόμη φορά τη λύπη τους για τον τραγικό θάνατο των υπαλλήλων της τράπεζας.
«Αρνούμαι κατηγορηματικά τις κατηγορίες. Είμαι αθώος. Έχω καταδικάσει την επίθεση από το 2010. Ως άνθρωπος που αγωνίζεται για την αντιεξουσία και την ελευθερία δεν θα μου επέτρεπα να κάνω αυτό για το οποίο κατηγορούμαι», είπε φανερά φορτισμένος ο Θ. Σ. και συμπλήρωσε: «Είχα σκεφτεί να πάω να βοηθήσω τους υπαλλήλους και με κατηγορούν για κάτι που δεν έχω πράξει, για ένα τόσο βαρύ έγκλημα».
Στην απολογία του ο Σ. είπε πως τη συγκεκριμένη ημέρα συμμετείχε στην πορεία ξεκινώντας από το Πεδίον του Άρεως και αφηγήθηκε όλα όσα ακολούθησαν.
«Όταν βρισκόμουν στο ύψος της Κλαυθμώνος, αντιλήφθηκα ότι υπήρχε φωτιά στο ύψος της τράπεζας Marfin. Σταμάτησα, ο κόσμος κοιτούσε προς τα εκεί. Ανέβηκα κι εγώ στο πεζοδρόμιο και κοιτούσα. Έβλεπα την υπάλληλο με τα πολύ πυκνά μαλλιά να είναι στο μπαλκόνι. Άκουσα να πέφτουν δακρυγόνα και τότε κατέβηκα. Πήγα να χάσω τις αισθήσεις μου από τα χημικά. Η πορεία χωρίστηκε σε δύο μέρη».
Συνεχίζοντας την απολογία του είπε πως προχώρησε προς στο Σύνταγμα και μετά κατευθύνθηκε στην περιοχή των Εξαρχείων στη Χαριλάου Τρικούπη και Ναβαρίνου. «Εκεί έδωσα σε μία κυρία το κράνος μου. Μια διμοιρία των ΜΑΤ ήταν προκλητική, μας φώναζαν "δολοφόνους" για ό,τι έγινε στη Marfin. Μας προσήγαγαν στη ΓΑΔΑ. Εκεί καθίσαμε κάποιες ώρες, όταν νύχτωσε μας άφησαν ελεύθερους».
«Όταν έμαθα για τι κατηγορούμαι έπαθα το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου»
Γυρίζοντας και πάλι στις στιγμές που οι υπάλληλοι φώναζαν βοήθεια μέσα από το φλεγόμενο κτίριο ο Σ. και στην σύλληψη του περιέγραψε:
«Σκεφτόμουν πώς θα βγάλουμε έξω τους υπαλλήλους, ήμουν έτοιμος να μπω και μέσα γιατί δεν έβλεπα φωτιά από εκεί που ήμουν. Ένα χρόνο μετά γίνεται η προσαγωγή μου σε κλίμα τρομοκρατίας. Τα μίντια μας αποκαλούσαν συλληφθέντες και ενόχους. Είχε δημιουργηθεί κλίμα ότι η αστυνομία κάνει έργο. Κράτος και ασφάλεια είχαν προσβληθεί που έγινε εμπρησμός και δεν έχει συλληφθεί κανένας. Το 2011, όταν με προσήγαγαν δεν είχα συνειδητοποιήσει τις κατηγορίες.  Όταν έλαβα γνώση για τι κατηγορούμαι, από τον δικηγόρο μου, ήταν το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου.
Είχα σκεφτεί να πάω να βοηθήσω τους υπαλλήλους και με κατηγορούν για κάτι που δεν έχω πράξει για ένα τόσο βαρύ έγκλημα. Ψυχολογικά ήμουν στα όρια του γκρεμού. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι κινδυνεύουν ζωές, θεωρούσα ότι θα βγουν. Έβλεπα καπνό στο μπαλκόνι, από κάτω δεν είχε τόσο καπνό. Τους άκουγα να φωνάζουν για βοήθεια, αλλά όχι ότι κινδυνεύει η ζωή τους. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι συνδέονται οι δύο όροφοι. Σε άλλες διαδηλώσεις έχουμε δει και κόσμο που δεν ανήκει κάπου σε κάποιο χώρο, ακόμα και μεθυσμένοι υπάρχουν στις πορείες που κάνουν ό,τι τους κατέβει».
Εισαγγελέας: Πόση ώρα μείνατε κοντά στο κτίριο της Μαρφίν;
Κατηγορούμενος: Έμεινα ένα με δυο λεπτά εκεί.
Εισαγγελέας: Τότε ποια ήταν προσπάθεια να βοηθήσετε;
Κατηγορούμενος: Είπα ότι σκέφτηκα να τους βοηθήσω.Σκέφτηκα ότι θα έρθουν να μας επιτεθούν Ματ και κατέβηκα στο οδόστρωμα. Δεν είχα καταλάβει ότι κινδυνεύουν ζωές. (...)
Σύνεδρος: Αναφέρεται πως έξω από κατάστημα ήταν κάποιος φίλος σας;
Κατηγορούμενος: Όχι μόνος μου ήμουν.
Σύνεδρος: Εσείς ανήκετε στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Μάθατε τι είχε γίνει; Ποιοι μπορεί να είναι; Από χώρο αυτόν ή είχαν παρεισφρήσει άλλα άτομα;
Κατηγορούμενος: Η άποψη που υπήρχε ήταν ότι είχε παρεισφρήσει άλλος κόσμος.
Σύνεδρος: Και τι κόσμος είναι αυτός;
Κατηγορούμενος: Μπορεί να είναι φίλαθλοι, μεθυσμένοι, οτιδήποτε...
«Θέλω να βρεθούν οι ένοχοι»
Ο Π.Α. τόνισε στην απολογία του πως από την πρώτη στιγμή που έμαθε το τραγικό γεγονός αρνήθηκε κάθε κατηγορία.
«Δούλευα εκείνη την ημέρα, τη θυμάμαι χαρακτηριστικά, γιατί γιόρταζε η μητέρα μου. Δεν πήρα δικηγόρο στην προσαγωγή μου γιατί ήμουν σίγουρος. Ξέρω πολύ καλά τι έκανα, έλεγα όταν με ρωτούσαν γιατί δεν θέλω δικηγόρο», είπε και συνέχισε περιγράφοντας βήμα προς βήμα τι έκανε την μοιραία ημέρα.
«Πληροφορήθηκα τα γεγονότα μέσω της τηλεόρασης δούλευα στο Διόνυσο. Ήξερα ότι θα γίνει συλλαλητήριο στο κέντρο και έλεγα ευτυχώς που δεν δουλεύω κέντρο και δεν θα χάσω μεροκάματο.
Γύρισα σπίτι μετά τις 3 το απόγευμα. Με είχε αφήσει ο εργοδότης μου γύρω στις 3 στην Εθνική, δεν έχω συγκρατήσει τα στοιχεία του γιατί έκανα μεροκάματα σε πάρα πολλούς τότε. Ο λόγος που άλλαζα πολλούς ήταν η μαύρη εργασία, δεν ήθελα.
Έφτασα σπίτι, ήταν η γιαγιά μου εκεί. Άνοιξα την τηλεόραση, είδα τι γίνεται στο κέντρο, ότι κάτι καίγεται και μετά πληροφορήθηκα ότι έχουν πεθάνει άτομα και το σχολίαζα με τη γιαγιά μου».
Πρόεδρος: Πώς έφτασε η αστυνομία σε σας, πώς το εξηγείτε;
Κατηγορούμενος: Δεν ξέρω, έχει μάλλον μεθόδους που τα κάνει αυτά. Δεν ανήκω σε κάποιον χώρο. Είχα πέσει από τα σύννεφα, εννοείται ότι είναι αδιανόητο. Δεν ήξερα τι να πω. Δεν με ενδιαφέρουν οι πορείες.
Ο Π.Α., μάλιστα, ζήτησε απευθυνόμενος στο δικαστήριο να βρεθούν οι ένοχοι.
«Θέλω να πω συλλυπητήρια στους ανθρώπους, είναι τραγικό βέβαια ό,τι και να τους πεις δεν αλλάζει και θα ήθελα πραγματικά να βρεθούν οι ένοχοι».
Αξίζει να σημειωθεί πως κανένας από τους μάρτυρες που κατέθεσε στο δικαστήριο δεν κατάφερε να αναγνωρίσει στο πρόσωπο των κατηγορουμένων τους δράστες της επίθεσης.
Η υπεράσπιση των κατηγορουμένων αμφισβήτησε, μέσω και ειδικής πραγματογνωμοσύνης, που προσκομίστηκε σήμερα στο δικαστήριο, την ταυτοποίηση μέσω φωτογραφιών του 34χρονου Θ.Σ. με ένα εκ των δραστών του εμπρησμού της τράπεζας.
«Εκ των ισχυρών διαφόρων στις φωτογραφίες των δυο εικονιζόμενων ατόμων δεν μπορούν να ταυτιστούν φωτογραφικά άρα ο Θ. Σ. δεν μπορεί να θεωρηθεί ο άγνωστος δράστης του εμπρησμού της Marfin», κατέληγε η πραγματογνωμοσύνη του ειδικού επιστήμονα Γιώργου Καραθανάση ο οποίος και εξετάστηκε ως μάρτυρας.
Έτσι, 6 χρόνια μετά οι δράστες της φονικής επίθεσης παραμένουν ασύλληπτοι και οι οικογένειες της εγκύου Αγγελικής Παπαθανασοπούλου, της Παρασκευής Ζούλια και του Επαμεινώνδα Τσακάλη εξακολουθούν να ψάχνουν δικαίωση.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΦΥΣΣΑΣ ΗΞΕΡΕ ΠΟΙΟΙ ΕΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΜΑΡΦΙΝ !!!!!
ΤΟΝ ΕΦΑΓΑΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !!!
Ο ΠΑΠΑΡΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΕΣΤΑΛΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΕΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΝ ΦΟΝΟ .......
Μ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ ΔΥΟ ΤΡΙΓΩΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ !!!
Η ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΣΚΟΤΙΣΕΙ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠ ΕΞΩ .......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...