Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Την κοπανάνε οι ακροδεξιοί από το ΛΑΟΣ.

Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,

Διά της παρούσης μου θα ήθελα να υποβάλω την παραίτησή μου από τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό.

Σε περίπτωση που αυτό σας ενδιαφέρει, ο λόγος είναι ότι διαφωνώ με την στάση που το κόμμα μας κράτησε στην ψηφοφορία της βουλής την 12η Φεβρουαρίου 2012, καθώς αυτή κατά την γνώμη μου ούτε εθνικώς αλλά ούτε και πολιτικώς συμφέρουσα είναι. Προ παντός όμως, μαρτυρά πολιτικό οπορτουνισμό και ηττοπάθεια, καθώς η επιλογή αυτή είναι φανερό ότι συνδέεται με τα χαμηλά ποσοστά του κόμματος στις δημοσκοπήσεις και με την άνοδο της Χρυσής Αυγής. Αυτό άλλωστε επιβεβαιώνεται από τον έμμεσο διάλογο που ανοίξατε με το εξωκοινοβουλευτικό αυτό κόμμα κατά την ομιλία σας στο κοινοβούλιο την 12η Φεβρουαρίου, όταν αναφερθήκατε σ’ αυτούς που δεν μιλούν για το Δίστομο, τα Καλάβρυτα και τις γερμανικές αποζημιώσεις.


Κύριε Πρόεδρε,

από το 2005, όταν και προσχώρησα στο κόμμα σας μαζί με άλλους συναγωνιστές μου από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ, συμπεριφέρθηκα ως απλός στρατιώτης, στηρίζοντας αδιαμαρτύρητα κάθε επιλογή σας, είτε συμφωνούσα είτε διαφωνούσα. Ακόμη και όταν υποστηρίξατε την υποψηφιότητα του Νικήτα Κακλαμάνη, υπέμεινα και συμμετείχα μάλιστα ως υποψήφιος στο περιφερειακό ψηφοδέλτιο. Δυστυχώς όμως, δεν είμαι πια διατεθειμένος να υπομείνω αυτήν σας την «ευελιξία». Ως εκ τούτου, υποβάλλω την παραίτησή μου, ευχόμενος ό,τι καλύτερο στην προσπάθειά σας να ηγηθείτε ενός πατριωτικού κινήματος, το οποίο ωστόσο δεν έχει μέχρι τούδε σχηματισθεί.

Σας ευχαριστώ θερμά για τον μέχρι σήμερα αδιαμφισβήτητο αγώνα σας και καλή επιτυχία!

Παναγιώτης Δούμας

Ολόκληρο το κείμενο εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...