Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 30 Απριλίου 2023

Γιαούρτι σακούλας η κεσεδάκι;

Επίθεση με γιαούρτια δέχτηκε το μεσημέρι της Κυριακής ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης,  σε μεζεδοπωλείο στα Πετράλωνα, όπου βρισκόταν μαζί με την οικογένειά του. Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει ο Θάνος Πλεύρης, οι «θρασύδειλοι αριστεριστές» πέτυχαν και τα δύο παιδιά του.

«Μόλις τώρα Τρώγοντας μεσημέρι σε μεζεδοπωλείο στα Πετράλωνα με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου θρασύδειλοι αριστεριστές μου επιτέθηκαν με γιαούρτια πετυχαίνοντας εκτός από εμένα τα δυο μου παιδιά. Αυτοί είναι στοχεύοντας εμένα πέτυχαν με γιαούρτια τα παιδιά μου. Άθλιοι», έγραψε αρχικά στο Twitter ο υπουργός Υγείας και πρόσθεσε:

«Τόσο άθλιοι. Μπροστά στον 8 χρόνο γιο μου, την 13 χρονη κόρη μου και την γυναίκα μου να επιτίθενται, να πετυχαίνουν εκτος από εμένα την οικογένεια μου. Αυτοί είναι».

 

Όλα τα... γιαουρτώματα πολιτικών με ένα κλικ! (photos+videos)

 

Βαρύτατες οι ευθύνες για τους νεκρούς των εμβολίων

 

Πρωτοφανείς σκηνές με τον Αντώνη Σαμαρά σε εστιατόριο στην Κηφισιά

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...