Η επίσκεψη της Μέρκελ στην Αθήνα είναι προσβλητική για
τους αξιοπρεπείς Έλληνες πολίτες. Είναι η πιο αποτυχημένη άτυπη ηγέτης της Ε.Ε,
και ήρθε να κάνει τι; Να επιθεωρήσει το κράτος - έκτρωμα που
φέρει την υπογραφή της; 11
εκατ. Έλληνες είχαμε την ατυχία να συνειδητοποιήσουμε ότι οι Έλληνες πολιτικοί είναι
νοσηρά ανεπαρκείς και θιασώτες ενός νεοναζιστικού μορφώματος υπό την κυριαρχία των Γερμανών. Την
Γερμανελλάδα.Τον ναζισμό της τον νιώσαμε στο πετσί μας και με την απεμπόληση
της Μακεδονίας μας, από μύά χούφτα υποτακτικούς της..
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 2 ώρες



1 σχόλιο:
ΗΡΘΕ ΕΔΩΣΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΦΥΓΕ ....
Δημοσίευση σχολίου