Το τραβά ο οργανισμός τους το...σλαβικό. διαφορετικά θα έπρεπε να είχαν γκρεμίσει τα ...πάντα. Όχι συγκεντρωσούλες για μπουγάτσα και
τσίπουρο. Όταν ο άλλος σου ρίχνει στο ψαχνό με.... Καλάσνικοφ εσύ δεν πας με
την... σφεντόνα για να ...διαμαρτυρηθείς.. Όσο για την NουΔούλα; θα μπορούσε να παραιτηθεί μαζί με άλλα
κόμματα, να καθυστερήσει τη ψήφιση και να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές. Είναι το
ευφυέστερο που μπορεί να κάνει. Δεν το κάνει γιατί έχει άλλες εντολές.
Μόναχο: 19χρονος ανέπτυξε AI που μπλοκάρει τις τηλεφωνικές απάτες
-
.
Καινοτομία από το Μόναχο: 19χρονος μαθητής ανέπτυξε AI που «μπλοκάρει» τις
τηλεφωνικές απάτες σε πραγματικό χρόνο
Μόναχο.- Οι τηλεφωνικές απάτες, με κ...
Πριν από 2 ώρες



1 σχόλιο:
Εαν δεν γκρεμίσουν την βουλή δεν υπάρχει σωτηρία
Δημοσίευση σχολίου