Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Σιγά τα αίματα ρε ...Ρωσοπόντιε.


Ο Σαββίδης δεν άφησε αναπάντητη την ερώτηση του Μαρινάκη «Εσύ ως τι βρίσκεσαι εδώ από την στιγμή που λες ότι οι μετοχές του ΠΑΟΚ δεν σου ανήκουν;» και απάντησε με ένα αιχμηρό… καρφί: «Εγώ είμαι ο διοικητικός ηγέτης του ΠΑΟΚ....
Οι μετοχές της ομάδας ανήκουν στην σύζυγό μου και τα παιδιά μου ....στα κουνιάδια μου, σε κάτι μπατζανάκηδες,  τριτοξάδερφα, αλλά  και στον Φούφωτο.. Εσύ που έχεις απαγόρευση ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο ως τι βρίσκεσαι εδώ;», ήταν το άμεσο ερώτημα του.
Επίσης ο εκ συγγένειας «ισχυρός» άντρας της ασπρόμαυρης ΠΑΕ σε κάποια στιγμή τόνισε: «Όποιος πειράξει την οικογένεια μου και τον ΠΑΟΚ θα το πληρώσει!».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Του εδωσε η Κικη την αδεια να μιλησει;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...