ΠΑΕΙ και το αεροδρόμιο Καλαμάτας! Fraport, Κοπελούζος και Κωνσταντακόπουλος
οι νέοι μέτοχοι...
-
Υπεγράφη σήμερα η παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης
Κωνσταντακόπουλος από το Ελληνικό Δημόσιο και το Υπερταμείο στην Fraport
και τ...
Πριν από 43 δευτερόλεπτα



2 σχόλια:
ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ 74 . ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ . Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ....
ΤΟ 80% ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΙΓΚΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΣΟΝΟΙ . Η ΕΒΡΑΙΟΠΜΑΣΣΟΜΙΑ ΕΧΕΙ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ . Η ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΕΙ . Η ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΣΟΝΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ .
Δημοσίευση σχολίου