Μία πτήση από το Ανόβερο της
Γερμανίας εγκαινίασε την τουριστική περίοδο στο Ηράκλειο, σήμερα το πρωί, μετά
το άνοιγμα του αεροδρομίου Ηρακλείου, Νίκος Καζαντζάκης, για πτήσεις από το
εξωτερικό. Η υποδοχή του πρώτου αεροσκάφους έγινε, όπως απαιτεί το έθιμο, με
μία υδάτινη αψίδα που σχηματίστηκε στην πίστα του αεροδρομίου και με μία μικρή
τελετή, παρουσία εκπροσώπων των τοπικών Αρχών, οι οποίοι καλωσόρισαν τους
επισκέπτες με κεράσματα και κρητική μουσική που έπαιζαν ζωντανά Κρήτες
καλλιτέχνες. Το πρώτο αεροσκάφος έφτασε με
πληρότητα 100% στο Ηράκλειο.
ΕΕ: Αποφασίζουν για την εισαγωγή του ψηφιακό ευρώ! – Γιατί αποτελεί πλήγμα
για την οικονομική ελευθερία των πολιτών.
-
Ο σκοπός είναι η σταδιακή κατάργηση των μετρητών και των ανώνυμων
συναλλαγών που συνεπάγεται πειριορισμό των ατομικών ελευθεριών.
Μια από τις πιο κρίσιμ...
Πριν από 1 ώρα


5 σχόλια:
Χα χα χα ..Καλώς τα τουριστάκια τα ζουμπουρλούδικα...Με τέτοιο “γουρλή” πρωθυπουργό την πουτσίσαμε.,
Τα εισαγόμενα κρούσματα κορονοϊού αυξάνονται σταθερά . Χθες τα 9 από τα 20 κρούσματα. Αν γίνουν πολλά και έχουμε και θανάτους κάποιοι δολοφόνοι- πολιτικοί θα πρέπει να κρεμαστούν.
Σιεστες στους απογονους των χασαπηδων. Ειμαστε για κρεμαλα γαμω τα μυαλα που κουβαλαμε.
Μας έλεγαν ότι θα γίνουμε τα γκαρσόνια της Ευρώπης, όχι ότι θα γίνουμε τα χίπστερ γκαρσόνια της Ευρώπης. Το πήγαμε όμως ένα βήμα μπροστά.Θα γίνουμε και οι νοσοκόμες στο νοσοκομείο της ευρωπης.
το 1981 σε προεκλογικη συγκεντρωΣΗ Ο ΖΙΓΔΗΣστην πλατεια ελευθεριασ στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ ειπε....προσεχτε γιατι θα γινομε οι φιλλιπινεζεσ τησ Ευρωπης...το τι κραξιμο εφαγε .....το ΠΑΣΟΚ ΕΒΡΑΖΕ ΤΟΤΕ.........ΔΕΝ ΒΑΖΩΜΕ ΜΥΑΛΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΛΟΣ
Δημοσίευση σχολίου