Στο "δυσάρεστο συμπέρασμα" ότι δεν αρκούν οι πόροι του ΕΣΠΑ αλλά ούτε και του "νέου ΕΣΠΑ", του Συμφώνου Εταιρικής Σχέσης (ΣΕΣ) καταλήγει η πρόταση που συνέταξε η τεχνική ομάδα και ο πρόεδρος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης .Πρόκειται ουσιαστικά και για την απάντηση στην διαβούλευση του υπουργείου που ουσιαστικά προτείνει για όλη την πενταετία...125 εκατομμύρια ευρώ!
Ως εκ τούτου φαίνεται πως, στην περίπτωση που το Υπουργείο δεν αναθεωρήσει προς τα πάνω τους πόρους για το ΒΟΑΚ τα πράγματα θα οδεύουν προς το χειρότερο. Από την πρόταση προκύπτει ίσως και...ο μονόδρομος της παραχώρησης τμημάτων του Οδικού Άξονα σε ιδιώτες, για την κατασκευή και με αντάλλαγμα την εκμετάλλευσή τους για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Δηλαδή η μας δίνετε φράγκα, η τον δίνουμε στον…..ΜΠΟΜΠΟΛΑ.
Το έργο έχει ξεκινήσει από την στιγμή που γέμισαν τον ΒΟΑΚ με κάμερες μόνο και μόνο για εισπρακτικούς λόγους λόγω των χαμηλών ορίων .Έτσι θα έρθει η ώρα που οι «αγανακτισμένοι πολίτες» συνεπικουρούμενοι από κάποια παπαγαλάκια θα πουν, δώστε τον σε εργολάβο, για να μας φτιάξει τουλάχιστον ένα δρόμο της …προκοπής. Ωραίο το κόλπο.
Στην πρόταση γίνει αναφορά σε 4 πυλώνες:
-Στη χρηματοδότηση των μελετών άμεσα
-στη χρηματοδότηση ώριμων έργων που φτάνουν τα 600 εκατομμύρια
-σε βραχυπρόθεσμες μελέτες για την οδική ασφάλεια
-στη σύνταξη της στρατηγικής μελέτης
Η πρόταση παρουσιάστηκε στο Δ.Σ. του ΟΑΚ και έγινε ομόφωνα αποδεκτή, ενώ απεστάλη στο ΥΠΟΜΕΔΙ στο πλαίσιο της διαβούλευσης για το Ε.Π. του Υπουργείου, ενόψει και του ραντεβού που εκκρεμεί με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Δείτε εδώ ολόκληρη την πρόταση- μελέτη από τα Κρητικά ….αμελέτητα.
Προετοιμάζουν το έδαφος για να δώσουν σε Μπομπολαίους τον ΒΟΑΚ. Τώρα το πώς θα εισπράττει διόδια από …Μυλοποταμίτες είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Μάλλον θα πρέπει να φέρει το φιλαράκι τους ο Φούχτελ τα ΕΣ.ΕΣ για… αστυνόμευση. . .
Η καυτή παράγραφος
είναι η εξής …
2.2.
Η μελέτη
αυτή , θα χωροθετήσει τον όλο άξονα γεωγραφικά, θα ιεραρχήσει την σκοπιμότητα
και αναγκαιότητα των επί μέρους τμημάτων όχι με τοπικιστικά κριτήρια ,
αλλά με βάση
αντικειμενικές παραμέτρους όπως ο τωρινός αλλά και αναμενόμενος μελλοντικά
κυκλοφοριακός φόρτος, στατιστικά ατυχημάτων, επιδιωκόμενη χρόνο-απόσταση μεταξύ
βασικών προορισμών, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, κ.λ.π., ταχύτητες κυκλοφορίας,
κ.α. Επίσης θα εξετάσει οικονομοτεχνικά, με μελέτες
κόστους οφέλους και
απόσβεσης
την δυνατότητα κατασκευής ολοκληρωμένου τμήματος ή ενιαίων λειτουργικών
τμημάτων (π.χ. μεταξύ πρωτευουσών νομών) με την μέθοδο της παραχώρησης – αυτοχρηματοδότησης
κατά την διαδικασία που εφαρμόζεται και στους άλλους βασικούς οδικούς άξονες
της χώρας(Κόρινθος – Πάτρα, ΠΑΘΕ, Ε65, κ.α.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου