ΓΙΑΤΙ τα δημοτικά τέλη φεύγουν από τους λογαριασμούς ρεύματος...
-
Με μια σημαντική προσθήκη ψηφίστηκε χθες ο νέος κώδικας για την τοπική
αυτοδιοίκηση. Με νομοτεχνική βελτίωση την οποία κατέθεσε ο υπουργός
Εσωτερικών Θεόδ...
Πριν από 4 δευτερόλεπτα



3 σχόλια:
Όπως έλεγε και ο μακαρίτης Ευάγγελος Γιαννόπουλος:
"Για ένα *σπιτο θα μας ρίξουν...;!"
«Δεν θα με ρίξει ένα ?*!όσπιτο»
http://www.tribune.gr/blog/news/article/328629/den-tha-me-rixi-ena-kolospito.html
Να ήταν ένα μόνο κωλόσπιτο, ας πάει και το παλιάμπελο. Όμως είναι πάρα πολλά «κωλόσπιτα».
Δημοσίευση σχολίου