Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Έτσι εννοείς την ανάπτυξη Σαμαρά;



Αφήνοντας την στις ορέξεις Ιταλών και γερμανών; Αυτοί μας θέλουν …κουλουράδες και …γκαρσόνια. Για αυτό κάποτε θα κρεμαστείς στο Σύνταγμα αν ξυπνήσουν τα ζώα.   

To Pony ήταν έτοιμο. Φόρεσε τα καλά του και ετοιμάστηκε να κυκλοφορήσει και πάλι καμαρωτό και αγέρωχο τους ελληνικούς - και όχι μόνο - δρόμους. Τα πλάνα έλεγαν ότι παρά τις όποιες καθυστερήσεις όλα θα ήταν έτοιμα μέχρι το φθινόπωρο του 2014, για να δούμε το αυτοκίνητο που άφησε τη δική του ιστορία στην ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία, να κυκλοφορεί και πάλι στους δρόμους.
Παρόλ' αυτά, τα πράγματα εξελίχθηκαν κάπως διαφορετικά. Η γραφειοκρατία, την οποία καταγγέλλει ο επικεφαλής της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας NAMCO, οδήγησε στο μη περαιτέρω. Σύμφωνα με τον Πέτρο Κοντογούρη, πρόεδρο της NAMCO, o οποίος μίλησε στο news.gr, "η καθυστέρηση οφείλεται στην γραφειοκρατική διαμάχη των υπουργείων Ανάπτυξης και της κρατικής υπηρεσίας διαπιστεύσεων - πιστοποιήσεων οχημάτων, ΕΒΕΤΑΜ".

"Η ΕΒΕΤΑΜ έχει δημιουργηθεί για να πιστοποιεί όσους ενδιαφερόμενους επιθυμούν να βγάλουν στην αγορά κάποιο αυτοκίνητο. Αυτή τη στιγμή όμως μας σαμποτάρουν, γιατί έχουν ορίσει 'ετσιθελικά' δύο ξένες εταιρείες - με αρμοδιότητα του υπουργείου Μεταφορών -, τη γερμανική TUF και την ιταλική DEKRA, οι οποίες στην πραγματικότητα εμποδίζουν το έργο της κρατικής υπηρεσίας πιστοποίησης".

Τα πλάνα των αδελφών Κοντογούρη στο Κιλκίς ήταν να ξαναδώσουν ζωή στο ιστορικό τετράτροχο, αναθερμαίνοντας της μηχανές παραγωγής. Η εταιρεία, με έδρα το Κιλκίς, προγραμμάτιζε να βγάλει στην αγορά το 1.497 κυβικών Pony «Νο ΙΙ» στις εκδόσεις 513 Standar και τιμή 7.000 και το 513 Deluxe στην τιμή των 7.500 ευρώ. Και τα δύο με προδιαγραφές ασφαλείας Euro 5 και Euro 6. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι το Pony 513 Deluxe θα διαθέτει, εκτός από τον βασικό εξοπλισμό - airconditon, αερόσακους -, μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αντί για 85 ίππους που θα έχει κάτω από το καπό το μοντέλο Standard, το Deluxe θα τρέχει με 5 παραπάνω άλογα και θα διαθέτει σύστημα ABS. Και τα δύο βενζινοκίνητα.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΒΡΑΙΟΕΙΔΗ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΡΟΟΔΟ . ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...