Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Αυτή είναι η ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΉ αφίσα του ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ



Πάλι χτύπησε ο ….πεντακαθαρό..πουλος ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

Απόσπασμα από τις δηλώσεις που έκανε ο πεντακαθαρίδης Κυριάκος Βελόπουλος του συνδυασμού «Καθαρά χέρια, Καθαρές ιδέες» σε συνέντευξή του στην... εφημερίδα Καρφίτσα:

Δημοσιογράφος: « Την Πέμπτη χαρακτηρίσατε ,, αλεξιπτωτιστές ,, πρώην στελέχη του Λ.Α.Ο.Σ που συμπεριλήφθηκαν στο ψηφοδέλτιο του Π. Ψωμιάδη. Τι σας οδήγησε σε αυτήν την δήλωση

Βελόπουλος: « Τους κυρίους αυτούς δεν τους ήξερε κανένας. Ο πρόεδρος του κόμματος τους πήρε και τους έκανε στελέχη. Δεν ασχολούμαι με το θέμα» .
Δημοσιογράφος: « Άρα δεν σας αφορούν και οι εσωκομματικές εξελίξεις του Λ.Α.Ο.Σ στο Κιλκίς .
Βελόπουλος: « Είμαι από τους βουλευτές που με τον κομματικό μηχανισμό του Λ.Α.Ο.Σ δεν έχω και δεν θέλω να έχω ιδιαίτερες σχέσεις. Αυτό το λέω υπό την έννοια πως άλλο το κόμμα, άλλο η κοινοβουλευτική ομάδα. Ο καθείς μπορεί να τραβήξει το δρόμο του» .

Τουλάχιστον είναι ειλικρινής. Τι στελέχη και κομματικός μηχανισμός .Ένα τσούρμο βιόλες είναι που τους κάνω και χάρη να τους εκπροσωπώ εγώ ο μέγας ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ. Άντε τώρα , δεν θέλω πολλά – πολλά μαζί τους. Μόνο να τρέχουν οι ηλίθιοι χωρίς να με ενοχλούν, να με βγάζουν βουλευτή. Ο πρόεδρος τους έκανε την χάρη από άγνωστα σκουπίδια, να τους κάνει στελέχη, ενώ εμένα έπεσε στα γόνατα για να με πείσει, να τους εκπροσωπήσω. Οπότε τι δουλειά έχω εγώ η ….ελίτ της… ρεμούλας, και της διαπλοκής, με την χαζή λαϊκουριά. Έχω κάνει δικό μου εξωκομματικό μηχανισμό «μουγγών» κολλητών και δεν τους χρειάζομαι, διότι τα στελέχη του χοντρού οπότε τον σκυλοβρίζω, «και το κάνω τακτικά» πηγαίνουν και του τα λένε, δημιουργώντας μου… πρόβλημα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...