Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

«Δεν θα χάσω την αξιοπρέπεια μου για τον… ΤΑΤΟΥΛΗ»



Σήμερα το πρωί στη ΝΕΤ ο Υπουργός αν. ΥΠ.ΕΘ.Α Πανος Μπεγλίτης, σε ερώτηση για την στήριξη από το ΠΑΣΌΚ της υποψηφιότητας Τατούλη, ήταν κατηγορηματικός και αμετακίνητος στις αρχικές του θέσεις:
Είπε:
"Εγώ υπερασπίζομαι την πολιτική μου αξιοπρέπεια.
Τα μηνύματα που έχω δεν είναι μόνο από την εκλογική μου περιφέρεια την Κορινθία, αλλά από όλη την Πελοπόννησο.
Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ, αντιδρά.... πολιτικά και ηθικά στη υποψηφιότητα Τατούλη".!

Αυτό έρχεται να συμπληρώσει την δήλωση που είχε κάνει σε σύσκεψη που έγινε στο εργατικό κέντρο στην Κόρινθο από τη Νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ, όταν ερωτηθείς από τους δημοσιογράφους ότι ακούγεται ευρέως στην Πελοπόννησο πως το ΠΑΣΟΚ θα στηρίξει τον Πέτρο Τατούλη πρώην βουλευτή της ΝΔ, ως περιφερειάρχη Πελοποννήσου, ο κ. Μπεγλίτης απάντησε χαρακτηριστικά.

«Αυτή η αθλιότητα, κάποιοι να γυρίζουν σαν γυρολόγοι δεξιά και αριστερά, πρέπει κάποτε να σταματήσει», ενώ συνέχισε λέγοντας πως «το ΠΑΣΟΚ με τη σοβαρότητα που το διακρίνει, δεν νομίζω ότι έχει λόγους να στηρίξει στην Πελοπόννησο τον Πέτρο Τατούλη. Υπάρχουν σημαντικές προσωπικότητες μέσα στον χώρο μας».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...