Αυτό για κάποιους χαζοχαρούμενους. Εμείς είμαστε πάνω από
όλα κατά του ρατσισμού που υφίστανται οι έλληνες άστεγοι .Κάνουμε σαν να μην υπάρχουν
και όλοι ασχολούνται με τους κακομοίρηδες πρόσφυγες. Πρώτα κοιτάς το σπίτι σου
και μετά του γείτονα .Διαφορετικά είσαι…. ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ η τόσο ξεπουλημένο παλιοτόμαρο
που δεν υπολογίζεις ούτε τους …δικούς σου ανθρώπους .
«Είναι πόλεμος με την Ευρώπη»! Ρωσικά μέσα ενημέρωσης θέτουν ερωτήματα για
την αντίδραση της Μόσχας
-
Η Ουκρανία πραγματoποιεί πλήγματα σε ρωσικές υποδομές , βαθιά στο ρωσικό
έδαφος. Στόχος του Κιέβου, αλλά και των δυτικών στηριγμάτων του ,είναι να
προκ...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
Και εμείς Κύριε...;
https://www.youtube.com/watch?v=cmMCoaqAGn4
για τους Έλληνες στα συσσίτια από το 2010 τίποτα;
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paranoma-ta-mono-gia-ellhnes-syssitia-ths-xryshs-ayghs.3764942.html
Δημοσίευση σχολίου