Αυτό για κάποιους χαζοχαρούμενους. Εμείς είμαστε πάνω από
όλα κατά του ρατσισμού που υφίστανται οι έλληνες άστεγοι .Κάνουμε σαν να μην υπάρχουν
και όλοι ασχολούνται με τους κακομοίρηδες πρόσφυγες. Πρώτα κοιτάς το σπίτι σου
και μετά του γείτονα .Διαφορετικά είσαι…. ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ η τόσο ξεπουλημένο παλιοτόμαρο
που δεν υπολογίζεις ούτε τους …δικούς σου ανθρώπους .
Έκρηξη ηλεκτρικού πατινιού προκάλεσε φωτιά σε ξενοδοχείο στην Κάνιγγος –
Τρεις στο νοσοκομείο
-
Υπό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που εκδηλώθηκε το πρωί της Κυριακής σε ξενοδοχείο
κοντά στην πλατεία Κάνιγγος, στο κέντρο της Αθήνας, έπειτα από μεγάλη
επιχείρ...
Πριν από 9 δευτερόλεπτα



1 σχόλιο:
Και εμείς Κύριε...;
https://www.youtube.com/watch?v=cmMCoaqAGn4
για τους Έλληνες στα συσσίτια από το 2010 τίποτα;
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paranoma-ta-mono-gia-ellhnes-syssitia-ths-xryshs-ayghs.3764942.html
Δημοσίευση σχολίου