Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Ζούμε κυριολεκτικά πολιτικό και πολιτιστικό Μεσαίωνα



Μόνο αποτροπιασμό  προκαλεί η ανάρτηση που έκανε, στον λογαριασμό του στο facebook, το μέλος της τρομοκρατικής οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας και θεωρούμενος ως προσωπικός φίλος και σύμβουλος του Πρωθυπουργού Φαήλος Κρανιδιώτης, στην οποία εξαπολύει - χρησιμοποιώντας ανοίκειες εκφράσεις - επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ. Παράλληλα, αναφέρει ότι απευθύνεται «στην βάση της ΧΑ» και δηλώνει εθνικιστής.

«Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο» γράφει ο κ. Κρανιδιώτης, προσθέτοντας: «Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ' αρχίδια μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μαλάκες».

Ολόκληρη η ανάρτηση του μη ακροδεξιου Φαήλου Κρανιδιώτη
εδώ :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...