Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

Σε τροχιά ΔΙΑΛΥΣΗΣ και ο Βελόπουλος.


Έρχομαι στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω την παραίτηση μου από υποψήφιος βουλευτής Β Πειραιά με το κόμμα Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου.
 
Δυσάρεστη για προσωπικούς λόγους απογοήτευσης και απογοήτευσης των ψηφοφόρων που πίστεψαν σε εμένα. Θέλω να ζητήσω Συγνώμη από τους Έλληνες πολίτες που τελευταία στιγμή, λίγες ημέρες πριν από τις εθνικές εκλογές αποχωρώ από το κόμμα... Γνωρίζω ότι είναι πολύ αργά να κάνω μια τέτοια κίνηση αλλά θεωρώ καλύτερα να αποχωρήσω τώρα παρά να απογοητεύσω τους ανθρώπους που πίστεψαν σε εμένα. 
  
Η Ελληνική Λύση δεν είναι αυτό που φαίνεται ,αργά διαπίστωσα ότι αυτό το πολιτικό κόμμα κι εγώ δεν συμβαδίζουμε ιδεολογικά και ηθικά.

Δεν ασκώ πολιτική ως επάγγελμα, ήθελα να πολιτευθώ για να συμβάλλω με το τρόπο μου, όσο το δυνατόν μπορώ για το καλό της χώρας, αλλά προς έκπληξη μου κατάλαβα πως το κόμμα κάθε άλλο παρά την εικόνα που δείχνει είναι.
Δεν θέλω να "πάρω στο λαιμό μου"κανέναν πολίτη είτε πίστεψε σε εμένα είτε όχι. Ευχαριστώ όλους όσους ήταν δίπλα μου στον αγώνα μου και ειλικρινά θέλω να ζητήσω συγνώμη που παρασύρθηκα από την αγάπη μου για την χώρα και τον ενθουσιασμό μου να προσφέρω και εντάχθηκα σε ένα τέτοιο κόμμα ..αλλά η ηθική μου και η αξιοπρέπεια μου δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω. Αυτό που θέλω να φωνάξω σε όλους τους Έλληνες είναι να ψηφίζουν με γνώμονα την Ελλάδα. Η αποχώρηση μου και η δυσαρέσκεια μου θα είναι το κριτήριο..εάν ποτέ πολιτευθώ ξανά, να πολιτευθώ με άτομα πολιτικού κόμματος που ξέρουν τι σημαίνει αξιοπρέπεια και αγάπη για την χώρα.

Σας ευχαριστώ όλους Μαστρογιάννης Νίκος
Δημοσιογράφος

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λυκοι ντυμενοι προβατα, ας το θυμηθουμε ξανα γιατι γρηγορα λησμονουμε.

Ποιος είναι καλός Χριστιανός γέροντα;” “ Τι να ψηφίσουμε;”

Ο γέροντας έλεγε ότι αυτοί
“ όλοι ίδιοι είναι, αλλά θα φανούν κι άλλοι, που θα χρησιμοποιούν το όνομα του Θεού για ψήφους. Να τους προσέχετε, γιατί θα είναι λύκοι ντυμένοι πρόβατα”

Ανώνυμος είπε...

Πριν φύγεις πιάσε μια αλοιφή για τους κάλλους ρε man.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ
ΚΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ
ΠΟΥ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Α ρε φουκαρά Μαστρογιάννη και συ! Πολύ ρομαντικά τα βλέπεις τα πράγματα. Σ' αυτήν εδώ τη χώρα βασιλεύουν η λουμπεναρία, η αλητεία και η αρπαχτή. Με τον Βελόπουλο βρήκες να πολιτευτείς;;;; Δεν έψαχνες γιά το ποιόν του πρώτα;;; Βοά ο τόπος γιά το σημαίνει και το ποιός είναι ο Βελόπουλος!!!

Ανώνυμος είπε...

Σημαντική κίνηση για να υποψιαστεί κάνεις για τα εκ των εσω του κόμματος αυτού. Αλλά επειδή παίζετε ενάντια κ στον κηραλοιφα σταθερα, πείτε τι επιλογή αλλη εχετε; μην ακούσω για χρυσαυγη είναι τρις χειρότεροι στα λογια

Ανώνυμος είπε...

"ποιος, που, ποτε, πως, τι, γιατι;"

Γιατί έφυγε;

Εσύ που υπογράφεις ως "ιχνος1", γιατί δεν τηλεφωνείς στον εν λόγω κύριο, ώστε να τον ρωτήσεις και να σου εξηγήσει τις λεπτομέρειες, ώστε να μάθουμε και εμείς. Αυτό είναι το πιο σημαντικο. Το σόι δημοσιογράφος είσαι; Ανακοινωτής είσαι,μήπως; Μόνο μεταδίδεις τα λόγια των άλλων; Τίτλους πουλάς; Αλλά τι ρωτάω τώρα; Θα με αγνοήσεις κανονικά.

Η γνώμη μου είναι ότι όσα γίνονται πίσω από τις πόρτες, εγώ και οι άλλοι όπως εγώ δε θα τα μάθουμε ποτέ. Μόνο τις ανακοινώσεις μπορώ να διαβάσω. Και υποπτεύομαι ότι πίσω από αυτές τις λυπηρές, μισόλογες, ανακοινώσεις τους κρύβονται εκβιασμοί και ντροπές, ειδάλλως θα μιλούσαν ξεκάθαρα. Πάντως, την δουλειά του την έκανε και βοήθησε τον Βελοπουλο να εκλεγεί. Άργησε να το καταλάβει.

Τέλος πάντων, τζάπα χάνω τον χρόνο μου.

Ανώνυμος είπε...

Ούτε δημοσιογράφοι είμαστε ούτε τίτλους πουλάμε. Απλά ενημερώνουμε τους όποιους φίλους μας τι γίνετε στο γκουβέρνο που κατά την γνώμη μας έχουν την σημασία τους. Όσο για το τι γίνετε πίσω από τις πόρτες δεν έχουμε την δυνατότητα να γνωρίζουμε επ΄ακριβως. Απλά κάνουμε συνειρμούς αναλύοντας τα γεγονότα ως απλοί πολίτες..

Ευστάθιος Μοσχοβίτης είπε...

0% αξίζουν οι 300 μνημονιακοί σταλινοχιτλερικοί αντίχριστοι μασόνοι υλιστές δωσίλογοι σοδομιστές (δεν αντέδρασε ο συνυπεύθυνος Πρόεδρος της Δημοκρατίας ούτε όταν χωρίς αιδώ νομοθέτησαν την ανομία, την αμαρτία, "το σύμφωνο συμβίωσης των σοδομιστών" και "την δήθεν δημοκρατική επιλογή διαστροφής, αλλαγής του μόνιμου φύλου, που μας έδωσε ο Θεός, από τα ανήλικα 15 ετών στην Ορθόδοξη Ελλάδα) «βολεφτάδες» που αντισυνταγματικά καταπάτησαν την βούληση του Ελληνικού λαού όπως εκφράστηκε με το δημοψήφισμα «το όχι στο μνημόνιο» και υποθήκευσαν την δημόσια περιουσία για 99 έτη, προδίδοντας ταυτόχρονα την Μακεδονία χωρίς να τους στείλουμε στο "Γουδί"… Δεν είναι εκτίμηση για το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά πολιτική αξιολόγησή τους ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα των εκλογών, την οποία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει να δημοσιεύουμε ΕΛΕΥΘΕΡΑ οποτεδήποτε ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ… ΑΣ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ http://freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΤΟΥΣ http://www.freevolition.gr/greece.htm .

Ευστάθιος Μοσχοβίτης
Η Ορθόδοξη Ομολογιακή και Δημοσιογραφική Ιστοσελίδα μου http://www.ελεύθερηβούληση.gr , http://www.freevolition.gr

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ευστάθιε Μοσχοβίτη,

Διάβασα την ηλεκτρονική σελίδα σου. Μετά την 100% αποχή που προτείνετε, τι ακριβώς φαντάζεσεστε ότι θα συμβεί;

Δεν είναι όλοι οι Έλληνες Γνήσιοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, κατηχημένοι, ορθοτομημένοι και μετέχοντες των Θείων Μυστηρίων. Δεν πρόκειται να δημιουργηθεί Θεοκρατική Ελλάδα.

Η αποχή φτάνει το ανώτερο έως 70%. Ειδάλλως, επαναλαμβάνονται οι εκλογές, μέχρι να κουραστούν οι εκλογείς από την διαδικασιακή ακυβερνησία. Αλλά ούτε αυτό θα συμβεί.

Οι Έλληνες είναι μοιρασμένοι, κατατμημένοι. Υπάρχουν πολλές κοινωνικές ομάδες με εντελώς διαφορετικό τρόπο σκέψης. Και κάθε ομάδα περιχαρακώνεται στο "προπύργιό" της. Οι Έλληνες είναι κουρασμένοι και σε κατάθλιψη. Ηττηθήκαμε πολιτικά από απατεώνες, που αποδείχθηκαν μαριονέτες του παγκόσμιου Σιωνισμού.

Με όσα, σημεία και τέρατα, έρχονται. Είτε θα κάνετε «κατάληψη» της εξουσίας με κάποιον όπως ο Παπαθεμελής φερ'ειπείν, είτε θα κάνετε αντάρτικο στα βουνά.

Η παρέμβασή σας έχει νόημα μόνο ως διαφήμιση της ηλεκτρονικής σας σελίδας, ώστε να πιστέψουν και να σωθούν οι ψυχές όσων αμαρτάνουν. Εκτός κι αν αυτό το σχόλιο έγινε αυτόματα από κάποιο bot ή από κάποιον άλλον κοντά σε εσάς.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...