Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Ο Μιχελογιαννάκης δημιούργησε …σχολή.



Δήλωσε ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Θόδωρος Καρυπίδης για την Δ.Ε.Η …. «Η θέση μας είναι ξεκάθαρη, η εντολή που έχουμε πάρει από τους πολίτες είναι ξεκάθαρη δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε, Επανέλαβε δε ότι «η παραίτησή μου ισχύει: εάν πουληθεί μία μετοχή της επιχείρησης ή ένα εργοστάσιο της επιχείρησης και την πάρει ιδιώτης και πέσουν οι υπογραφές, θα παραιτηθώ».

Είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Σέλτσας για τα μέτρα….«Εγώ θα στηρίξω την απόφαση της κυβέρνησης, δεν το κρύβω, αλλά έχω τα ερωτηματικά, έχω το σφίξιμο της καρδιάς, έχω το σφίξιμο του στομαχιού που το έχουμε όλοι οι αριστεροί που έχουμε μια διαδρομή 30-40 χρόνια μέσα στην Αριστερά. Δηλαδή κάτι παίρνουν από τα σωθικά μας αυτές οι αποφάσεις, αλλά παρόλα αυτά είμαι μάχιμος. Διαφορετικά θα έπρεπε να πάω στο Άγιο Όρος για μοναχός».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΜΙΧΕΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ ΟΠΩΣ....ΟΠΩΣ... ΟΠΩΣ..... Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΣ , ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΣΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΤ ΕΝΤΟΛΗΝ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ !!
ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ..ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ... ΤΟΥ ΜΙΣΕΛΟΖΑΝΑΤΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ , ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΩΝΤΕ . ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ !!
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΕΥΡΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΖΑΝΘΡΩΠΟ - ΠΟΠΟΛΟ ......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...