Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Ρε Ψώρρα….Εάν λειτουργούσε η δικαιοσύνη θα ήσουν μέσα εδώ και καιρό.




Η Ελλάδα είναι γεμάτη απατεώνες αλλά εσύ το… μηδένισες. Ξεπέρασες και τον… Καματερό.  
Πέντε ημέρες μετά το βίντεο που ανήρτησε στο διαδίκτυο, ο καταζητούμενος αρχιαπατεώνας Αρτέμης Σώρρας έκανε την «εμφάνισή» του αυτή τη φορά με δήλωση σε τηλεοπτικό σταθμό, προειδοποιώντας ότι θα επανέλθει τις επόμενες ημέρες με νέες δηλώσεις.
 Ο ίδιος είπε ότι δεν έχει σημασία το να εμφανιστεί στο δικαστήριο γιατί εκπροσωπείται από τους δικηγόρους του και στο τέλος θα φανεί πως η κατηγορία του δεν αφορά καν πλημμέλημα.
«Είμαι αθώος... Βρίσκομαι πάντα εδώ και θα ξαναμιλήσω. Είμαι κοντά στους ανθρώπους που με αγαπούν. Δεν περιφρονώ τη Δικαιοσύνη. Άλλωστε η Δικαιοσύνη το 2013 με δικαίωσε... Σε λίγες ημέρες θα κάνω νέα ανακοίνωση ο ίδιος. Έχω δεχθεί σοβαρές απειλές και επιθέσεις, τόσο εγώ όσο και ο πολιτικός μας φορέας. Γιατί δεν παρενέβη η Δικαιοσύνη;», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Αρτέμης Σώρρας.
 Τέλος, απευθύνεται στον κουμπάρο του, Φώτη Λεπίδα, για τις καταγγελίες σε βάρος του, λέγοντας: «Είμαι αθώος. Δεν έχω καμία σχέση με την κατηγορία. Είμαι εντελώς αθώος. Δεν οφείλω χρήματα. Ας λέει ό,τι θέλει...».




Για τα νέα παιδιά που δεν γνωρίζουν τι εστί ΚΑΜΑΤΕΡΟΣ, ας διαβάσουν εδω.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πωs καλυψαν τα media την μηνυση του Αλεξανδρου Στεφανοπουλου εναντιον του Αρτεμη Σωρρα!
neaproini.us/2017/03/21/
Ποια συμφεροντα ευθυνονται για την υποθεση Σωρρα;
greekamericannewsagency.com/2010-01-19-17-52-24/2010-01-21-18-56-31/editorial/48970

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...